Hotel Tajty***, Wilkasy k. Giżycka
, Wilkasy k. Giżycka
Przyjazd
Wyjazd

RODO

Szanowni Państwo,

przedstawiamy naszą Politykę Prywatności w celu umożliwienia Państwu podjęcia przemyślanej decyzji dotyczących przetwarzania danych osobowych. Zachęcamy do wnikliwej analizy. Poniżej opisane zostały zasady, którymi kierujemy się w procesach przetwarzania danych osobowych. Jednocześnie informujemy, że wszystkie przetwarzane przez nas dane są pośrednio lub bezpośrednio związane z prowadzoną przez nas działalnością tj. świadczenie usług hotelarskich i portowych, gastronomicznych oraz Wellness&Spa. Przedstawiamy również podstawowe zasady dotyczące monitoringu, znajdującego się na terenie naszego obiektu oraz utrwalania wizerunku w czasie organizowanych imprez rozrywkowych.

 

Polityka Prywatności oraz warunki korzystania z witryny www.hotejtajty.pl

Cele Polityki Prywatności

  1. Wyjaśnienie, w jaki sposób wykorzystujemy informacje dostarczane nam przez Państwa, w celu tworzenia ofert dostosowanych do Państwa oczekiwań,
  2. Zagwarantowanie, że wszelkie informacje o procesie przetwarzania Państwa danych, zostały przedstawione w sposób jasny i przejrzysty;
  3. Zapewnienie Państwa, że dane osobowe przez nas przetwarzane są bezpieczne w stosunku do zagrożeń jakie pojawiają się w procesach ich przetwarzania,
  4. Zapewnienie transparentności w kontaktach z nami, tak by realizacja prawa do prywatności była zawsze zagwarantowana.

Jesteśmy administratorem Państwa danych osobowych, co oznacza, że decydujemy o celach i środkach ich przetwarzania. W praktyce należy pamiętać, że Hotel Tajty Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przemysłowej 17 w Wilkasach, 11-500 Giżycko jest tym podmiotem, który odpowiada za Państwa dane osobowe. W zakresie realizacji jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z Państwa danymi osobowymi prosimy o kontakt pod adresem: rodo@hoteltajty.pl

Marketing

Dane osobowe potencjalnych klientów są przetwarzane w celu przedstawienia oferty usług hotelarskich, portowych, gastronomicznych i Spa. Państwa dane osobowe w tym procesie są przetwarzane na postawie Państwa zgody. Warto zaznaczyć, że zgoda może być wyrażona na przetwarzanie danych osobowych w celu przedstawienia oferty drogą telefoniczną lub mailową. Zgody są całkowicie dobrowolne jednak są nam potrzebne byśmy mogli z własnej inicjatywy przedstawiać Państwu naszą najbardziej aktualną ofertę. W procesie przetwarzamy Państwa dane do czasu odwołania przez Państwa zgody lub do złożenia przez Państwa sprzeciwu marketingowego. Państwa dane osobowe w tym procesie mogą być powierzone podmiotom zewnętrznym biorącym udział w procesie marketingowym jednak zaznaczamy, że podmioty te pozostają pod naszym stałym nadzorem i zapewniają co najmniej ten sam poziom bezpieczeństwa danych osobowych co my.

Nasi Goście

Państwa dane osobowe w tym procesie są przetwarzane na podstawie umowy/karty meldunkowej/formularza rezerwacji (nawet jeżeli nie została ona utrwalona na piśmie), w celu wypełnienia naszych obowiązków wynikających z przepisów prawa (głównie podatkowego) oraz w tzw. prawnie usprawiedliwionym celu, którym jest ewentualne dochodzenie roszczeń. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi nam realizację umowy. Państwa dane osobowe w tym procesie mogą być powierzone podmiotom zewnętrznym biorącym udział w procesie jednak zaznaczamy, że podmioty te pozostają pod naszym stałym nadzorem i zapewniają co najmniej ten sam poziom bezpieczeństwa danych osobowych co my.

Klienci instytucjonalni

Dane osobowe przedstawicieli naszych klientów instytucjonalnych tj. zarówno jednoosobowych przedsiębiorców, spółek cywilnych jak i przedstawicieli osób prawnych są przetwarzane w celu realizacji zobowiązań umownych (np. realizacja przyjęcia, eventu). Państwa dane osobowe w tym procesie są przetwarzane na podstawie umowy (nawet jeżeli nie została ona utrwalona na piśmie), w celu wypełnienia naszych obowiązków wynikających z przepisów prawa (głównie podatkowego) oraz w tzw. prawnie usprawiedliwionym celu, którym jest realizacja umowy z klientem instytucjonalnym (najczęściej Państwa pracodawcą). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi nam realizację umowy z klientem instytucjonalnym. Państwa dane mogły być udostępnione przez klienta instytucjonalnego (np. Państwa pracodawcę). Państwa dane osobowe w tym procesie mogą być powierzone podmiotom zewnętrznym biorącym udział w procesie jednak zaznaczamy, że podmioty te pozostają pod naszym stałym nadzorem i zapewniają co najmniej ten sam poziom bezpieczeństwa danych osobowych co my.

Klienci Wellness&Spa

Dane osobowe osób korzystających z usług Wellness&Spa są przetwarzane w celu realizacji zobowiązań umownych (np. profilaktyka zdrowotna). Państwa dane osobowe w tym procesie są przetwarzane na podstawie umowy/zamówienia danej usługi (nawet jeżeli nie została ona utrwalona na piśmie), w celu wypełnienia naszych obowiązków wynikających z przepisów prawa (głównie podatkowego) oraz w tzw. prawnie usprawiedliwionym celu, którym jest realizacja usługi. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi nam realizację umowy/zamówienia danej usługi. Państwa dane osobowe w tym procesie mogą być powierzone podmiotom zewnętrznym biorącym udział w procesie jednak zaznaczamy, że podmioty te pozostają pod naszym stałym nadzorem i zapewniają co najmniej ten sam poziom bezpieczeństwa danych osobowych co my.

Państwa uprawnienia

Chcieliśmy podkreślić, że gwarantujemy każdej osobie, której dane przetwarzamy skorzystanie z następujących uprawnień:

  • prawo dostępu do treści danych – mogą się Państwo do nas zwrócić o opisanie procesu przetwarzania konkretnie Państwa danych osobowych oraz o udostępnienie wszelkich danych osobowych gromadzonych na Państwa temat. Zaznaczamy jednak, że nadmierne korzystanie z tego uprawnienia utrudni nam pracę, wiec prosimy o rozwagę w korzystaniu z niego,
  • prawo do weryfikacji danych – dokładamy wszelkie staranności by zawsze przetwarzać jak najbardziej aktualne dane na Państwa temat, jednak jeżeli okaże się że dane, które przetwarzamy się nieprawidłowe zawsze mogą się Państwo do nas zwrócić o ich sprostowanie,
  • prawo do usunięcia danych – jeżeli okaże się, że nie życzą sobie Państwo, abyśmy nadal przetwarzali dane osobowe zawsze mogą się Państwo do nas zwrócić z prośbą o ich usunięcie. Zaznaczamy jednak, że prawo to nie w każdym przypadku będzie mogło być zrealizowane, gdyż część danych w niektórych przypadkach musimy zachować ze względu na wiążące nas przepisy prawa,
  • prawo do sprzeciwu – zawsze mogą się Państwo do nas zwrócić ze sprzeciwem wobec przetwarzania konkretnych danych osobowych w konkretnym celu. W każdym takim przypadku sprzeciw zostanie rozpatrzony i Państwa uwagi uwzględnione w procesach przetwarzania Państwa danych w przyszłości,
  • prawo do cofnięcia zgody – w każdym czasie mogą Państwo cofnąć wyrażoną nam zgodę na przetwarzają danych osobowych, jednak wszelkie działania, które wykonaliśmy w związku z wcześniejszym przetwarzaniem Państwa danych przed cofnięciem zgody pozostaną ważne,
  • prawo do wniesienia skargi – jeżeli uznają Państwo, że naruszamy Państwa prawo do prywatności, możliwe jest złożenie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Zachęcamy jednak do wspólnego rozstrzygnięcia Państwa wątpliwości zanim podejmą Państwo taką decyzję.

Dokładamy wszelkiej staranności by procesy przetwarzania Państwa danych osobowych w jak najmniejszym stopniu wkraczały w Państwa sferę prywatności jednak, jeżeli na którymkolwiek z etapów przetwarzania Państwa danych osobowych zajdzie wątpliwości co do zgodności tych działań z przepisami prawa prosimy o kontakt z nami pod adresem : rodo@hoteltajty.pl. Adres ten służy również do cofnięcia i modyfikacji zgód na przetwarzanie danych.

Prawa autorskie

Wszelkie treści oraz informacje zawarte na naszej stronie internetowej, w tym w szczególności znaki graficzne, dane, teksty, zdjęcia, grafiki, filmy, lub inne materiały są własnością Hotelu Tajty Sp. z o.o. lub zostały nam udostępnione na podstawie zawartych zgód na ich publikację. Podlegają one zatem ochronie zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904 z późn. zm.) w zakresie wykorzystania, wyświetlania, kopiowania, przekazywania, rozpowszechniania, zmiany lub usuwania. W związku z powyższym wszelkie działania we wskazanym zakresie, podjęte bez uprzedniej pisemnej zgody Hotel Tajty Sp. z o.o. są bezprawne i będą stanowiły naruszenie własności intelektualnej spółki.

Logotypy firm prezentowanych w ramach serwisu są własnością tych firm i jakiekolwiek ich użycie bez zgody właścicieli może spowodować podjęcie kroków prawnych przez te firmy.

Jeśli jesteś zainteresowany wykorzystaniem materiałów zawartych w serwisie, prosimy o kontakt pod adresem mailowym marketing@hoteltajty.pl

Cookies (Ciasteczka) 

Niektóre obszary serwisu Hotel Tajty Sp. z o.o. mogą wykorzystywać tzw. cookies. W celu monitorowania aktywności odwiedzających naszą stronę internetową Gości stosujemy tzw. cookies, tzn. niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez nasz serwer i zapisywane na Państwa twardym dysku. Dzięki temu nie pozyskujemy i nie gromadzimy Państwa danych osobowych, a jedynie IP komputera z którego Państwo się łączyliście z naszą stroną internetową. Istnieje możliwość odpowiedniej konfiguracji Państwa przeglądarki internetowej, tak aby nie zachowywała ona żadnych plików tego typu. Jednakże może to obniżyć jej funkcjonalność. Gwarantujemy, że wysyłane przez nas pliki cookies są bezpieczne i nie umożliwiają nam pozyskiwania jakichkolwiek danych z Państwa komputera. Pliki cookie używane na naszej stronie nie gromadzą żadnych informacji umożliwiających ustalenie tożsamości użytkownika. 

Na naszej stronie używane są cookie sesyjne, które zawierają dane niezbędne do poprawnego logowania i kontroli tego procesu na stronie. Identyfikują dane komputera i przeglądarki używanych do przeglądania stron internetowych – pozwalają np. dowiedzieć się czy dany komputer już odwiedzał stronę; Więcej informacji o cookies na stronie: www.wszystkoociasteczkach.pl

Partnerzy

Polityka Prywatności nie dotyczy serwisów i firm, których dane kontaktowe podane są na stronach serwisu. Logotypy firm prezentowanych w ramach serwisu są własnością tych firm i jakiekolwiek ich użycie bez zgody właścicieli może spowodować podjęcie kroków prawnych przez te firmy.

Linki do stron osób trzecich 

Firma Hotel Tajty Sp. z o.o. dostarcza, jako usługę, linki do stron osób trzecich. Strony te nie są własnością, nie są obsługiwane ani kontrolowane przez Hotel Tajty Sp. z o.o.  i dlatego też Hotel Tajty Sp. z o.o.  nie przyjmuje na siebie odpowiedzialności za te strony i ich treść. Linki wykorzystywane są na własne ryzyko użytkownika.

Znaki towarowe 

Jeżeli nie określono inaczej, wszystkie znaki towarowe, znaki usługowe oraz nazwy handlowe przedstawione w witrynie internetowej są chronione prawami do znaków towarowych firmy Hotel Tajty Sp. z o.o. Dotyczy to przede wszystkim logo Hotel Tajty Sp. z o.o.

Gwarancja i odpowiedzialność 

Informacje zawarte w Witrynie internetowej dostarczane są przez firmę Hotel Tajty Sp. z o.o. zgodnie ze stanem faktycznym oraz w najpełniejszym zakresie dopuszczonym stosownym prawem. Informacje te przekazywane są bez jakiejkolwiek gwarancji, jednoznacznej lub ukrytej. Informacje uznawane są za prawidłowe, jednak mogą one zawierać błędy lub niedokładności. Firma Hotel Tajty Sp. z o.o.  nie oświadcza i nie gwarantuje, że funkcje i aplikacje zawarte w witrynie internetowej nie zostaną przerwane lub nie są wolne od błędów. Firma Hotel Tajty Sp. z o.o.  nie gwarantuje, że serwer i/lub witryna internetowa są wolne od wirusów lub innych szkodliwych elementów. Firma Hotel Tajty Sp. z o.o.  nie składa żadnego oświadczenia co do tego, czy materiały w witrynie internetowej są odpowiednie i/lub możliwe do zastosowania w innych lokalizacjach. Dostęp do materiałów z terytorium, w ramach którego ich treść jest nielegalna jest zabroniony.

Firma Hotel Tajty Sp. z o.o.  jednoznacznie zrzeka się odpowiedzialności za błędy, które mogą wystąpić w wyniku błędów systemu lub (tymczasowej lub stałej) awarii witryny internetowej, jej aplikacji lub innych narzędzi. W najpełniejszym zakresie dopuszczonym stosownym prawem firma Hotel Tajty Sp. z o.o.  nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia wynikające z wykorzystania lub niemożności wykorzystania witryny internetowej.

Informacje poufne i zastrzeżone 

Żadne informacje lub materiały przesłane do firmy Hotel Tajty Sp. z o.o.  nie będą traktowane jako poufne. Firma Hotel Tajty Sp. z o.o.  nie ma obowiązku analizy, oceny i przyjęcia takich informacji lub materiałów. Przesyłając firmie Hotel Tajty Sp. z o.o.  jakiekolwiek informacje lub materiały, udzielacie jej Państwo nieograniczonej, nieodwołalnej licencji na wykorzystanie, odtwarzanie, prezentowanie, przedstawianie, modyfikowanie, transmitowanie i rozprowadzanie takich informacji lub materiałów. Dlatego też firma Hotel Tajty Sp. z o.o.  nie ponosi odpowiedzialności za straty, wydatki lub szkody, z uwzględnieniem między innymi zapłaty rekompensaty, w związku z takimi informacjami lub materiałami.

Właściwy sąd 

Wszelkie spory związane z niniejszymi warunkami podlegają wyłącznej jurysdykcji Sądu Powszechnego właściwego dla siedziby firmy Hotel Tajty Sp. z o.o.

 

 

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY



Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych  w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia  dyrektywy 95/46/WE oraz treścią art. 13 ust 1 i 2 (zwanym w dalszym ciągu niniejszej informacji  rozporządzeniem RODO) przekazujemy informację  w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe.

1. Dane Administratora Danych osobowych:
Hotel Tajty Sp. z o.o.ul. Przemysłowa 17, Wilkasy, 11-500 Giżycko

2. Dane kontaktowe w sprawie danych osobowych: rodo@hoteltajty.pl

3. Cel,  podstawa przetwarzania danych osobowych oraz czas ich przechowywania:

a/ podjęcie działań przed  zawarciem, zawarcia i wykonania  umowy – (podstawa prawna: art. 6 ust.1 b RODO – wykonanie umowy) przez czas trwania umowy i rozliczeń po jej zakończeniu,

b/ wykonania ciążących na nas obowiązków prawnych (podstawa prawna: art.6 ust.1c RODO- obowiązek prawny) np. wystawianie i przechowywanie dokumentów księgowych, wykonanie ustawy o przeciwdziałaniu i finansowaniu terroryzmu, rozpatrywanie reklamacji przez czas, w którym przepisy nakazują przechowywanie dokumentów np.  przepisy podatkowe,

c/ dochodzenia roszczeń (podstawa prawna: art.6 ust.1fc RODO- prawnie uzasadniony interes Administratora) -  przez okres, w którym przedawniają się roszczenia wynikające z umowy,

e/ w celu tworzenia analiz, statystyk na potrzeby wewnętrzne Administratora ( podstawa prawna: art.6 ust.1 f RODO- prawnie uzasadniony interes Administratora) przez okres lat 5,

f/ marketingu bezpośredniego ( podstawa prawna: art.6 ust.1 f RODO- prawnie uzasadniony interes Administratora) przez okres lat 5, lub w przypadku zgody na marketing bezpośredni do czasu jej wycofania,

g/  odpowiedzi na zapytania Klienta (podstawa prawna: art. 6 ust.1 b RODO – wykonanie umowy) przez okres lat 5

h/ w innych celach na podstawie zgody osoby (podstawa prawna: art. 6 ust.1 a RODO – zgoda osoby) przez czas określony w informacji /regulaminie podczas uzyskiwania zgody, lub do czasu wycofania zgody.

4.  Rodzaj i sposób  pozyskiwanych danych

Pozyskujemy tylko dane niezbędne do realizacji celu przetwarzania.  Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne.  Jednakże nie podanie danych może powodować niemożliwość skorzystania z konkretnej usługi lub zawarcie umowy.

Jeżeli do przetwarzania danych w konkretnym celu niezbędna jest Państwa zgoda np. na potrzeby akcji promocyjnych,  konkursów, wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną mogą Państwo w każdej chwili zwoją zgodę wycofać przez zgłoszenie na adres e-mail podany w pkt. 2 lub postępowanie zgodne z instrukcją podczas udzielania zgody.

5. Przekazywanie danych 

- Dane osobowe przekazujemy podmiotom przetwarzającym w naszym imieniu:

a/ obsługującym nasz system informatyczny, świadczącym umowy hostingu,

b/ podwykonawcom wspierającym Administratora w procesach obsługi działalności (firmy księgowe,  doradcze, audytowe, wsparcia procesów administracyjnych i technicznych, kancelarii prawnych, obsługujących wierzytelności),

- Odbiorcom danych firmom kurierskim, firmom obsługującym płatności –banki, instytucje płatnicze,

6. Prawa osób, których dane przetwarzamy (Art. 16-21 RODO)

Mają Państwo prawo do złożenia wniosku  (pocztą, pocztą elektroniczną – adres w pkt.2) o:

a/ sprostowanie danych

b/ usunięcie danych – prawo do bycia zapomnianym

c/ograniczenie przetwarzania – wstrzymanie przetwarzania lub nieusuwanie danych

d/dostęp do danych – informację o przetwarzanych danych oraz o ich kopię

e/ przeniesienie danych (w zakresie określonym w Art. 20 RODO)

f) prawo sprzeciwu – np. przetwarzania w celu marketingu bezpośredniego. Złożenie takiego żądania oznacza, ze nie będziemy przetwarzać Państwa danych w tym celu.

7. Mają Państwo prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.

REGULAMIN MONITORINGU
 

§ 1

Regulamin określa zasady funkcjonowania monitoringu wizyjnego w budynkach wraz z ich otoczeniem pozostających w zasobach HOTEL TAJTY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, reguły rejestracji i zapisu informacji oraz sposób zabezpieczania i udostępniania zgromadzonych danych.

§ 2

OGÓLNE POSTANOWIENIA

  1. Administrator danych HOTEL TAJTY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z reprezentacją w osobie Marka Szmit w zakresie zastosowania monitoringu kieruje się zasadą adekwatności tj.: administrator danych osobowych może pozyskiwać jedynie te dane, co do których istnieje uzasadnienie formalnoprawne ich pobierania oraz zasadą proporcjonalności tj.: doboru stosownej technologii monitoringu.
     
  2. Przyjęte definicje

- administrator danych (ADO)- HOTEL TAJTY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ;

- dane osobowe - informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”). Odnosząc się do zakresu danych osobowych przetwarzanych przez monitoring właściwym jest wskazanie w szczególności wizerunku, cech szczególnych osób i numerów identyfikacyjnych (np. numery tablic rejestracyjnych i numery boczne pojazdów);

- naruszenie bezpieczeństwa informacji – wszelkie zdarzenia lub działania, w tym również niezamierzone, które mogą stanowić przyczynę utraty zasobów, obniżenia wymaganego poziomu poufności, integralności, dostępności informacji lub niezawodności systemów, a także odstępstwa od obowiązujących procedur postępowania, nawet jeżeli nie prowadzą do negatywnych skutków dla organizacji. Zdarzenia lub działania, które mogą prowadzić do naruszenia praw lub wolności osób fizycznych;

- naruszenie ochrony danych osobowych -  naruszenie bezpieczeństwa prowadzące do przypadkowego lub niezgodnego z prawem zniszczenia, utracenia, zmodyfikowania, nieuprawnionego ujawnienia lub nieuprawnionego dostępu do danych osobowych przesyłanych, przechowywanych lub w inny sposób przetwarzanych;

- odbiorca danych – osoba fizyczna lub prawna, organ publiczny, jednostka lub inny podmiot, któremu ujawnia się dane osobowe, niezależnie od tego, czy jest stroną trzecią. Organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem powszechnie obowiązującym, nie są jednak uznawane za odbiorców - przetwarzanie tych danych przez te organy publiczne musi być zgodne z przepisami o ochronie danych, mającymi zastosowanie stosownie do celów przetwarzania. Przy czym przez sformułowanie ,, „strona trzecia” rozumie się osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub podmiot inny niż osoba, której dane dotyczą, administrator, podmiot przetwarzający czy osoby, które z upoważnienia Administratora lub podmiotu przetwarzającego – mogą przetwarzać dane osobowe;

- osoba upoważniona do przetwarzania danych osobowych – osoba, która złożyła administratorowi oświadczenie
o zachowaniu w tajemnicy przetwarzanych danych i stosowanych sposobach zabezpieczenia tych danych, posiadająca imienne upoważnienie wydane przez administratora, określające imię i nazwisko osoby upoważnionej, datę nadania i ustania oraz zakres upoważnienia do przetwarzania danych osobowych oraz identyfikator, jeżeli dane są przetwarzane w systemie informatycznym;

- podmiot przetwarzający – osoba fizyczna lub prawna, organ publiczny, jednostka lub inny podmiot,
który przetwarza dane osobowe w imieniu Administratora;

- przetwarzanie - operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie. W przypadku monitoringu wizyjnego będą to operacje polegające w szczególności na zapisywaniu, przeglądaniu, udostępnianiu i usuwaniu nagrań zarejestrowanych zdarzeń i osób niezależnie od charakteru nośnika, w którym są przechowywane (dyski twarde systemu, nagrania zapisane w pamięci urządzenia umożliwiającego zdalny dostęp;

- poufność danych - rozumie się przez to właściwość zapewniającą, że dane nie są udostępniane nieupoważnionym podmiotom;

- rozliczalność danych - rozumie się przez to właściwość zapewniającą, że działania podmiotu mogą
być przypisane w sposób jednoznaczny tylko temu podmiotowi,

- RODO - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);

- usuwanie danych – trwałe zniszczenie danych osobowych lub taka ich modyfikacja, która nie pozwoli na ustalenie tożsamości osoby, której dane dotyczą;

- uwierzytelnianie – rozumie się przez to działanie, którego celem jest weryfikacja deklarowanej tożsamości podmiotu;

- użytkownik/pracownik (w tym podmiotu trzeciego) - osoba przetwarzająca dane w systemie oraz poza nim (np. dokumentacji w formie tradycyjnej), niezależnie od formy zatrudnienia u administratora lub formy prawnej wiążącej z tą osobą. W szczególności mogą być to osoby zatrudnione na umowę o pracę, stażyści, praktykanci, osoby realizujące zadania na podstawie podpisanej umowy cywilnoprawnej;

- zgoda na przetwarzanie danych osobowych - oświadczenie woli osoby, której dane są przetwarzane przez administratora danych, w której wyraża swoją aprobatę dla tego procesu;

  1. Przed instalacją monitoringu przeanalizowano następujące aspekty:
  1. nadzór eksploatacyjny,
  2. bezpieczeństwo fizyczne oprogramowania jak i urządzeń systemu monitorującego,
  3. szkolenia personelu zajmującego się systemem monitorującym,
  4. zapewnienia adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych w celu bezpiecznego przechowywania oraz archiwizacji  nagrań z monitoringu.

4. Regulamin funkcjonowania monitoringu wizyjnego określa:

  1. zasady stosowania systemu monitoringu,
  2. zakres stosowania systemu monitoringu,
  3. zasady rejestracji, zapisu oraz zabezpieczenia monitoringu,
  4. regulacje związane z udostępnieniem zapisu z monitoringu.

§ 3

PODSTAWA PRAWNA

Przesłanki umożliwiające funkcjonowanie monitoringu na terenie HOTEL TAJTY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ mają odzwierciedlenie w następujących podstawach prawnych:

  1.  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w     sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
  2. Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2019r. Poz. 1781),
  3. Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020r. Poz. 838),
  4.  Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy(Dz. U. z 2021 r. poz.1162).

Najwyższe kierownictwo HOTEL TAJTY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ma świadomość, że zapis z monitoringu nie zawsze stanowi zbiór danych osobowych sensu stricto, co nie zwalnia jednocześnie placówki z obowiązku zabezpieczania takowych informacji przed dostępem osób nieuprawnionych.

§ 4

CEL ZASTOSOWANIA MONITORINGU

1. Celem zastosowania systemu monitoringu jest:

  1. zapewnienie bezpieczeństwa pracowników, a także ochrony mienia i zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę. Zapis monitoringu ma na celu wyłącznie zwiększenie bezpieczeństwa pracy, pracowników oraz umożliwienie wykrywania zachowań szkodzących administratorowi, pracownikom lub narażających administratora na straty i nie zostanie wykorzystany w żadnym innym celu;
  2. wykonanie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.

§ 5

ZAKRES STOSOWANIA MONITORINGU

  1. System monitoringu składa się z następujących elementów:
  1. kamera rejestrująca zdarzenie -32,
  2. urządzenie rejestrujące oraz zapisujące materiał wideo na urządzeniu twardo dyskowym lub nośniku zewnętrznym (magnetyczny, optyczny, magnetooptyczny i półprzewodnikowy) -znajduje się w recepcji.
     
  3. Zakres możliwie przetwarzanych informacji  w powiązaniu z wizerunkiem utrwalonym na urządzeniu monitorującym jednostkę:
    1. Imię i nazwisko,
    2. Nr rejestracyjny pojazdu,
    3. Czas i miejsce zdarzenia objętego monitoringiem,
    4. Sposób zachowania się osób, których wizerunek utrwalono na urządzeniu rejestrującym obraz.
       
  4. Rejestracja i zapisanie materiału wideo na urządzeniu twardo dyskowym lub nośniku zewnętrznym (magnetyczny, optyczny, magnetooptyczny i półprzewodnikowy) polega na zapisie obrazu.
     
  5. Monitoring  funkcjonuje całodobowo, a zapis z monitoringu przechowywany jest na elektronicznym nośniku przez okres 7 do 14 dni. Zaznaczyć należy, że okres ten nie powinien być dłuższy niż 30 dni, chyba, że zajdzie uzasadniona konieczność przechowywania zapisu z monitoringu dla celów dowodowych w zakresie postępowania przygotowawczego prowadzonego przez stosowne organy. Niszczenie nagrania następuje po 7-14 dniach automatycznie, bez udziału osób trzecich, poprzez nadpisanie kolejnych nagrań.
     
  6. Udostępnianie kopii zapisów z systemu monitoringu odbywa się na zasadach ściśle określonych w przepisach prawa.
     

§ 6

ZASADY STOSOWANIA MONITORINGU

Administrator, podejmując decyzję o stosowaniu monitoringu, zweryfikował, czy realizowane przez niego cele uzasadniają obserwację osób. Administrator ma w świadomości zasadę ograniczenia celu zgodnie z art. 5 ust. 1 lit. B RODO, i bierze pod uwagę potrzebę ochrony prawa do prywatności i ochrony danych osobowych, oraz ich ograniczanie tylko w niezbędnym zakresie. Administrator podejmie starania, aby dane przetwarzane były zgodnie z zasadami:

  1. Zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość  - dane przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą;
     
  2. Ograniczenie celu  - dane zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach, nieprzetwarzane w sposób niezgodny z tymi celami ;
     
  3. Minimalizacja danych – dane adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane;
     
  4. Prawidłowość – dane prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane, a dane osobowe, które są nieprawidłowe w świetle celów ich przetwarzania, muszą być niezwłocznie usunięte lub sprostowane;
     
  5. Ograniczenie przechowywania – dane przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane;
     
  6. Integralność i poufność – dane przetwarzane w sposób  zapewniający odpowiednie ich bezpieczeństwo, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.

§ 7

MIEJSCA STOSOWANIA MONITORINGU

1. Miejsca objęte monitoringiem:

  1. Części zewnętrzne infrastruktury HOTEL TAJTY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ:
  • elewacje budynku,
  • drzwi wejściowe,
  • tereny zielone,
  • parking,
  • port,
  • basen,
  • tawerna.
  1. Części wewnętrzne infrastruktury HOTEL TAJTY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ:
  • korytarz,
  • lobby,
  • bosmanat,
  • sekretariat,
  • biuro,
  • tawerna,
  • restauracja
  • bar dolny i górny,
  • kuchnia.

2. Zasady ograniczenia celu i minimalizacji wymagają ograniczenia obszaru monitorowania do niezbędnego zasięgu. Administrator ma na uwadze, że jego interesy nie mogą w sposób nadmierny ograniczać prawa do ochrony danych oraz uzasadnionego oczekiwania osób obserwowanych co do zapewnienia prywatności.

§ 8

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

  1. Obowiązek informacyjny względem osób, których dane osobowe zostały pozyskane za pomocą monitoringu, jest spełniany względem tych osób za pomocą tablic informujących o zainstalowanym monitoringu. Tablice są zamieszczone w miejscu na tyle widocznym, że spełnienie obowiązku informacyjnego po stronie najwyższego kierownictwa jednostki nie budzi wątpliwości. Dodatkowo, jednostka zamieszcza graficzny znak informujący o stosowaniu monitoringu w obszarze jej siedziby tj.  piktogram kamery.
     
  2. Osoby przebywające na terenie objętym monitoringiem wyrażają jednocześnie zgodę na przetwarzanie ich wizerunku oraz wykonywanych czynności /zachowań, które zostaną zarejestrowane przez kamery systemu monitorującego.
     
  3. Biorąc pod uwagę  art. 47 Konstytucji RP, który stanowi, iż każdy ma prawo do ochrony prawnej życia prywatnego, rodzinnego, czci i dobrego imienia oraz do decydowania o swoim życiu osobistym, jednostka stosuje monitoring z uwzględnieniem poszanowania prawa do prywatności pracowników. Pracodawca ma obowiązek informacyjny również względem pracowników zatrudnionych w instytucji, w ramach której stosuje się urządzenia monitorujące.

§ 9

UDOSTĘPNIANIE ZAPISU Z MONITORINGU OBIEKTU

  1. Administrator może zlecić prowadzenie monitoringu profesjonalnym podmiotom na postawie zawartej umowy. Podmiot przetwarzający musi zapewnić gwarancję wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie spełniało wymogi rozporządzenia i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
     
  2. Osobami upoważnionymi do zasobów monitoringu jest Wojciech Micewicz - informatyk
     
  3. Zapis  monitoringu może być udostępniony, na podstawie pisemnego wniosku, za zgodą administratora danych tylko:

a) osobom działającym z upoważnienia administratora, w celu zwiększenia bezpieczeństwa oraz podjęcia właściwych oddziaływań w tym zakresie,

b) innym osobom trzecim, które udowodnią swój interes prawny, co do otrzymania wyżej wymienionego zapisu (interes realizowany przez stronę trzecią np. osobom poszkodowanym w sytuacjach zarejestrowanych przez monitoring).

c) osoby upoważnione przez podmiot przetwarzający.

  1. Wnioski  wniesione od innych osób niż wymienione w ust. 2 nie będą rozpatrywane.
     
  2. Osoba, której dane zostaną zebrane poprzez system monitoringu, może korzystać z praw osoby, której dane dotyczą, ujętych w rozporządzeniu. Realizacja uprawnień osoby obserwowanej wiąże się z koniecznością przedstawienia przez nią informacji o sytuacjach, w których mogła znaleźć się w obszarze działania monitoringu (np. okresy czasu, sytuacje, szczegóły jej ubioru). Administrator ma możliwość zażądania, przez podanie informacji, by osoba, której dane dotyczą sprecyzowała informacje lub czynności przetwarzania, których dotyczy jej żądanie. Udostępniany materiał nie może obejmować danych innych osób niezaangażowanych w zdarzenie.
     
  3. W przypadku wniosków o dostęp do zapisu monitoringu kierowanych przez organy publiczne i służby porządkowe, powinny być one związane z realizacją zadań tych podmiotów i zgodne z obowiązującymi je zasadami pozyskiwania danych.
     
  4. Sytuacje dotyczące udostępnienia powinny być udokumentowane w myśl zasady rozliczalności.

§ 10

ZABEZPIECZENIE DANYCH

Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić stopień bezpieczeństwa uwzględniający stan wiedzy technicznej, koszt wdrażania oraz charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania, a także ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych. Środki techniczne i organizacyjne  służące zabezpieczeniu danych osobowych opisane zostały w Polityce Bezpieczeństwa Informacji.

 

IMPREZY ROZRYWKOWE - UTRWALENIE WIZERUNKU


1. Organizator zastrzega sobie prawo do utrwalania przebiegu imprez organizowanych w Hotelu Tajty Sp. z o.o. dla celów dokumentacji oraz promocji lub reklamy.

2. Utrwalenie przebiegu imprez dotyczy wydarzeń "otwartych" z wyłączeniem imprez organizowanych na zamówienie, gdzie uwzględniona jest wyłączność sali.

3. Wizerunek osób przebywających na terenie imprezy może zostać utrwalony a następnie rozpowszechniony dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych na stronie www.hoteltajty.pl, w materiałach drukowanych oraz w mediach społecznościowych np. Facebook, Instagram.

4. Wejście na teren imprezy jest jednoznaczne z  udzieleniem zgody na przetwarzanie wizerunku na potrzeby ww. publikacji.

 

Oferty specjalne

Oferta Standardowa
od 300 /noc
od 300 /noc

Nocleg ze śniadaniem wraz z parkingiem. Śniadanie serwowane jest w przytulnej restauracji hotelowej ...

zobacz szczegóły

Oferta Standardowa

Pakiet Sylwestrowy 2024/2025
od 395 /os./noc
od 395 /os./noc

Zapraszamy na niezapomniany Sylwester 2024 nad malowniczym Jeziorem Tajty! W tym roku przygotowaliśmy ...

zobacz szczegóły

Pakiet Sylwestrowy 2024/2025

Oferta Black Weekend
od 483 /pobyt
od 483 /pobyt

Doskonała okazja na relaksujący pobyt w wyjątkowym otoczeniu. Podczas tego wyjątkowego weekendu ...

zobacz szczegóły

Oferta Black Weekend

Pakiet Relaksacyjny na Mazurach
od 800 /noc
od 800 /noc

Zapraszamy na niezapomniany relaks na Mazurach, gdzie odnajdziesz spokój i wewnętrzną harmonię.

zobacz szczegóły

Pakiet Relaksacyjny na Mazurach "Mazurski Oddech"

Rodzinna Wielkanoc na Mazurach
od 419 /os./noc
od 419 /os./noc

Odkryj magię Wielkanocy na Mazurach! Nasza oferta to idealny przepis na rodzinne święta w sercu przyrody.

zobacz szczegóły

Rodzinna Wielkanoc na Mazurach

Rodzinna majówka na Mazurach – atrakcje i animacje dla dzieci
od 1 050 /os./pobyt
od 1 050 /os./pobyt

Zaplanuj niezapomniany długi weekend majowy. Weź ze sobą rodzinę albo przyjaciół i cieszcie się ...

zobacz szczegóły

Rodzinna majówka na Mazurach – atrakcje i animacje dla dzieci

Długi weekend Bożego Ciała na Mazurach–wypoczynek nad jeziorem
od 992 /os./pobyt
od 992 /os./pobyt

Nad malowniczym brzegiem jeziora Tajty, w otoczeniu zielonych lasów i natury Mazur, znajdziecie idealne ...

zobacz szczegóły

Długi weekend Bożego Ciała na Mazurach–wypoczynek nad jeziorem

Pakiet Wakacyjny - Pełne wyżywienie
od 500 /noc
od 500 /noc

Idealny pakiet wakacyjny! Ciesz się basenem, korzystaj z animacji, baw się na placu zabaw oraz odkrywaj ...

zobacz szczegóły

Pakiet Wakacyjny - Pełne wyżywienie

Wakacje 2025 w domkach na Mazurach- bez wyżywienia
od 539 /noc
od 539 /noc

Idealny pakiet dla tych, którzy chcą aktywnie spędzać czas nad jeziorem, blisko miasta i natury.

zobacz szczegóły

Wakacje 2025 w domkach na Mazurach- bez wyżywienia

Balia i Sauna Rosyjska (3 godziny)
od 500 /szt.
od 500 /szt.

Mazurska Balia i Sauna Rosyjska z malowniczym widokiem na jezioro Tajty. 

zobacz szczegóły

Balia i Sauna Rosyjska (3 godziny)

Masaż tajski mix
od 190 /szt.
od 190 /szt.

Hotel Tajty oferuje masaże tajskie, które łączą akupresurę i rozciąganie. Zabiegi dostosowane ...

zobacz szczegóły

Masaż tajski mix

Andrzejki jak z PRL - bilet wstępu dla 1 os.
od 230 /szt.
od 230 /szt.

Halo, halo, obywatelki i obywatele! Przed Wami niezapomniana impreza w stylu PRL! Ubierzcie się jak ...

zobacz szczegóły

Andrzejki jak z PRL - bilet wstępu dla 1 os.

Bal Sylwestrowy 2024/2025- bilet wstępu dla 1 os.
od 450 /szt.
od 450 /szt.

Zapraszamy na niezapomniany Sylwester 2024 nad malowniczym Jeziorem Tajty!

zobacz szczegóły

Bal Sylwestrowy 2024/2025- bilet wstępu dla 1 os.

Pakiet Relaksacyjny na Mazurach
od 2 000 /szt.
od 2 000 /szt.

Zapraszamy na niezapomniany relaks na Mazurach, gdzie odnajdziesz spokój i wewnętrzną harmonię.

zobacz szczegóły

Pakiet Relaksacyjny na Mazurach "Mazurski Oddech"

Podaruj wyjątkowy prezent
od 100 /szt.
od 100 /szt.

zobacz szczegóły

Podaruj wyjątkowy prezent

Zobacz wszystkie oferty

ul. Przemysłowa 17
11-500 Wilkasy k. Giżycka, PL

Zobacz na mapie
Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z naszymi promocjami i ofertami specjalnymi.

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez HOTEL TAJTY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Przemysłowa 17, Wilkasy, 11-500, Giżycko , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane